STRONA GŁÓWNA BIP » Oświadczenia majątkowe » Oświadczenia majątkowe za rok 2013
Menu:
Gmina
Rada Gminy
Wójt
Sołectwa
Urząd Gminy
Ewidencja działalności gosp.
Skrzynka podawcza ePUAP
Praca w Urzędzie
Majątek Gminy
Budżet
Jednostki Organizacyjne
Oświadczenia majątkowe
Przetargi / Konkursy
Informacje o środowisku
Gospodarka odpadami
Strategia rozwoju
Kierunki rozwoju gminy
Środki pomocowe
Protokoły kontroli
Stanowiska organów gminy
Bieżące informacje
Podatki i opłaty lokalne
Programy i informacje
Wybory i referenda
Galeria zdjęć
Karta Dużej Rodziny
Sport
Druki do pobrania
Kontakt
Linki
Instrukcja obsługi
Informacja nieudostępniona
Wybory ławników
Instytucje kultury
Informacja o plikach cookie
Prawo miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Ostatnie 10 wiadomości:
» 193. w sprawie zmian w budżecie Gminy
» 192. w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji z mieszkańcami gminy
» Działania Wójta w okresie od 27.06.2014 do 27.08.2014
» Protokół Nr 40/2014 z posiedzenia Komisji Spraw Społecznych odbytego 11 czerwca 2014 r.
» Protokół Nr 36/2014 z posiedzenia Komisji Rolnictwa i Spraw Lokalnych odbytego 11 czerwca 2014 r.
» Protokół Nr 20/2014 posiedzenia Komisji Rewizyjnej odbytego dnia 13 czerwca 2014 r.
» Komunikat Komisarza Wyborczego o miejscu i czasie przyjmowania zawiadomień o utworzeniu komitetów wyborczych
» Protokół Nr 2/2014 kontroli przeprowadzonej przez Komisję Spraw Społecznych
» Protokół Nr 2/2014 kontroli przeprowadzonej przez Komisję Rolnictwa i Spraw Lokalnych
» Projekty uchwał na XLI sesję Rady Gminy
Ilość wiadomości z działu 'Oświadczenia majątkowe za rok 2013': 0
Dostępne kategorie
» Oświadczenia majatkowe radnych
» Oświadczenia majątkowe Wójta i pracowników Urzędu
» Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych
» Przełącz na wiadomości archiwalne
Podkategoria:
Oświadczenia majatkowe radnych
Oświadczenia majątkowe Wójta i pracowników Urzędu
Oświadczenia majątkowe kierowników jednostek organizacyjnych
Urząd Gminy Piątnica, ul. Stawiskowska 53, 18-421 Piątnica Poduchowna
tel. (86) 216-24-76; 216-64-96; fax (86) 215-21-13;
e-mail: ugpiatnica@doc.pl
Redaktor strony: Konrad Majkowski


Serwis korzysta z plików Cookie.
Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.